Net als Google de mogelijkheid biedt om te adverteren via Google Adwords, is dit ook binnen de zoekmachine Bing mogelijk. Microsoft heeft hiervoor Bing Ads, een advertentie systeem dat qua gebruik sterk vergelijkbaar is met Google Adwords.

 

€460 vanaf
Bing Ads of Google Adwords?

Hoewel het marktaandeel van Bing erg klein is (circa 3-4%), kan het toch de moeite waard zijn om hier te adverteren. Veel adverteerders beperken zich namelijk alleen tot Google Adwords. En juist daarom is het erg interessant, omdat de advertentietarieven hierdoor ook lager liggen.

Meer verkeer met Bing Ads

Door naast Google Adwords ook gebruik te maken van Bing Ads kun je dus makkelijk een paar procent extra bezoekers naar je website krijgen. Dit kan zelfs heel eenvoudig doordat Bing Ads een koppeling met Google Adwords heeft. Hiermee kun je heel makkelijk je huidige campagnes uit Google Adwords importeren in Bing Ads.

Er zitten dus een aantal voordelen aan het uitbreiden van je campagnes naar Bing Ads:

  • Een groter bereik onder je doelgroep
  • Lagere advertentie tarieven (CPC)
  • Eenvoudig importeren van Google Adwords campagnes
  • Autotagging is tegenwoordig mogelijk zodat het handmatig taggen van links (voor Google Analytics) niet meer nodig is

Bijpassende Producten

Andere met dezelfde vraag kozen ook
Terug naar boven

Rotterdam

Den Bosch

mautic is open source marketing automation